Social media i influencer marketing

Marketing w mediach społecznościowych

Z mediów społecznościowych korzysta 25,9 mln Polek i Polaków. Oznacza to że masz łatwy dostęp do 68,5% osób w całym kraju.

Bez względu na to, czy potrzebujesz pomocy z kampanią reklamową na Instagramie, Facebooku czy Linkedinie czy TikToku, jesteśmy po to by świat social mediów pozwolił Ci osiągnąć cele biznesowe. Media społecznościowe to podstawowe miejsce, aby budować świadomość i zaangażowanie wokół marki, oraz być w stałym kontakcie z klientami i klientkami. Social media szczególnie sprawdzą się w branży modowej, beauty, jubilerskiej, wnętrzarskiej, turystycznej, czy ecommerce. Zależy Ci na pozyskaniu nowych klientów, poprawie wizerunku czy zbudowaniu rozpoznawalności? Jesteś we właściwym miejscu.

W CZYM CI POMOŻEMY?

Prowadzenie profili

Stworzymy dla Twojej marki angażujące treści, atrakcyjne wizualnie i pobudzające dyskusje. Szerokie zasięgi są na wyciągnięcie ręki!

Kampanie ADS

Ustawimy dla Ciebie kampanie reklamowe, które pozwolą uzyskać nowych klientów, czy followersów, oraz zwiększyć sprzedaż.

Remarketing

Użytkownicy Twojej witryny już poznali firmę? Przypomnij im o sobie w social mediach, wracając do nich z reklamami remarketingowymi!

Analityka

Pomożemy Ci zrozumieć wszystkie dane dotyczące Twojego profilu oraz konta reklamowego. Prowadząc kampanie dostarczamy dokładne statystyki wraz z wyjaśnieniami.

Zadbamy, abyś zaistniał/-a w social mediach, ale przede wszystkim w pamięci klientów

Prowadzone przez nas kampanie są stale monitorowane, analizowane i optymalizowane, dzięki czemu możesz być spokojny/-a o wyniki! Obsługujemy profile na Facebooku, Instagramie, TikToku, Linkedin-ie i Twitterze, w języku polskim, angielskim, rosyjskim, niemieckim oraz włoskim.

Influencer marketing

Czy wiesz, że ROI z influencer marketingu jest 11 razy większy niż z reklam display, a 22% marketerów twierdzi, że ma problem lub nie wie jak dobrać odpowiednich influencerów?

Jako Warszawska Grupa Mediowa przygotowujemy kompleksowe kampanie, we współpracy z blisko tysiącem Influencerów w Polsce i za granicą. Kanały dotarcia oraz ambasadorzy są odzwierciedleniem tego, kogo obserwuje Twoja grupa docelowa.

W ciągu ostatnich 2 lat współpracy z firmą Many Mornings udało nam się zrealizować kilkanaście akcji promocyjnych, angażując blisko 500 Influencerów o różnorodnych zasięgach, tworząc content zgodny z DNA marki. Do grona ambasadorów można zaliczyć m.in. w Polsce: Joannę Jędrzejczyk (1,9 mln – IG), Kingę Sawczuk (1,1 mln – IG), członków Team X (łączna liczba followersów – ponad 10 mln – IG) oraz za granicą: makeupistkę Kim Kardashian i Demi Moore (Nikkie_makeup – 1,8 mln – IG), czy Stefanie Millinger (527k. – IG).

Czy warto inwestować w influencer marketing?

Marketerzy którzy korzystali lub korzystają z influencer marketingu93%
Kobiety korzystające z social mediów w celu uzyskania rekomendacji86%
Procent osób które kiedykolwiek kupiły coś dzięki influencerom80%
Procent marketerów twierdzących że zwrot z influencer marketingu jest większy niż z innych działań71%
ZAMÓW

bezpłatną konsultację lub wycenę

    Ustawienia prywatności

    When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in the form of cookies. Here you can change your Privacy preferences. It is worth noting that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we are able to offer.

    Click to enable/disable Google Analytics tracking code.
    Click to enable/disable Google Fonts.
    Click to enable/disable Google Maps.
    Click to enable/disable video embeds.
    Serwis korzysta z plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z witryny oznacza akceptację postanowień Polityka Prywatności (Klauzula informacyjna RODO). Pamiętaj, że ustawienia plików cookies możesz modyfikować i usuwać w swojej przeglądarce internetowej.