Reklamy zewnętrzne OOH
Czy wiesz, że rynek reklamy outdoor w 2020r. wyceniony był na 351,6 mln?
OOH (ang. out of home) to skrót obejmujący wszelkie formy reklamy zewnętrznej, zwanej outdoorem. W skład rynku OOH wchodzą m.in. citylighty, billboardy, frontlighty, backlighty, czy DOOH (Digital OOH). Reklamy zewnętrzne idealnie sprawdzają się jako część szeroko zakrojonej kampanii omnichannel. Korzystają z niej przede wszystkim – branża handlowa, farmacja, FMCG, a także motoryzacja i usługi telekomunikacyjne.
W CZYM CI POMOŻEMY?
Czy warto korzystać z reklamy outdoor?
Reklama zewnętrzna potrafi przynosić wymierne korzyści i rezultaty, o czym świadczą liczne statystyki.
Zamów
bezpłatną konsultację lub wycenę
Jakie nośniki posiadamy w ofercie?
W ofercie WGM znajdziecie klasyczne billboardy 12m2 i 18m2, aż po wielki format 12x3m, 12x4m czy nośniki autostradowe 18x6m; frontlighty, backlighty, a także citylighty. Zapewniamy dostęp do reklam typu scroll, reklam natywnych (digital citylight) oraz wszelkich innych form DOOH – reklam na siłowniach, dworcach kolejowych, w centrach handlowych, w bankomatach czy komunikacji miejskiej.