Content marketing i PR

Czym jest content marketing?

Czy wiesz, że prawdopodobnie od dawna aktywnie korzystasz z content marketingu innych firm?

E-booki, podcasty, blogi, informacje prasowe, newslettery czy artykuły partnerskie… To właśnie one przyciągają Twoją uwagę, budują przywiązanie i lojalność. 88% specjalistów wskazuje storytelling jako przyszłość rozwoju branży.

Public Relations i szeroko pojęty content staje się coraz bardziej docenianym elementem marketingu marek, dlatego rynek ten każdego roku zwiększa się o 30%, a firmy inwestują w strategię komunikacji i działania PR. Jesteś gotowy/-a na dołączenie do grona liderów? Sprawdź co możemy dla Ciebie zrobić.

90% czołowych firm podejmuje działania content marketingowe.

Oni już znają potęgę marketingu treści w budowaniu pozytywnego wizerunku i silnej marki. Pokaż się od strony eksperta w najważniejszych portalach i magazynach branżowych oraz docieraj z komunikatami prasowymi do mediów opiniotwórczych.

W CZYM CI POMOŻEMY?

Świadomość marki

Stworzymy wyjątkowe i dopasowane treści, przyciągające media i angażujące użytkowników.

Zaangażowanie

Zaangażujemy opiniotwórcze media i zachęcimy użytkowników do dzielenia się Twoją treścią.

Pozytywny wizerunek i komunikacja kryzysowa

Pomożemy zbudować pozytywny wizerunek firmy poprzez akcje PR, CSR, a także przygotujemy strategię komunikacji kryzysowej.

Do przeprowadzania procesu pozycjonowania strony czy wdrożenia strategii content marketingowej niezbędne są atrakcyjne teksty i absorbujące historie. Nasi specjaliści zredagują dla Ciebie artykuły i komunikaty prasowe w języku polskim, angielskim, niemieckim, rosyjskim i włoskim. Zgodnie z badaniami Cision, to właśnie komunikaty prasowe cieszą się największym zaufaniem i zainteresowaniem wśród mediów i ich czytelników i czytelniczek.

Nasze treści i komunikaty prezentowane były u czołowych wydawców, takich jak Wprost, Onet, WP, eGospodarka, Property News, Rynek Inwestycji czy Charaktery.

Agencja Public Relations

Promuj swoją markę za pomocą profesjonalnych treści u czołowych i lokalnych wydawców.

Jak wskazują badania CMI dotyczące content marketingu, 86% marketerów uważa, że ​​content marketing jest kluczową strategią do budowania rozpoznawalności firmy. Jednak 63% przedsiębiorstw nie ma strategii i nie wie jak realizować to zadanie. Skorzystaj z naszego doświadczenia i skutecznie buduj rozpoznawalność oraz zaufanie do marki.

Ustawienia prywatności

When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in the form of cookies. Here you can change your Privacy preferences. It is worth noting that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we are able to offer.

Click to enable/disable Google Analytics tracking code.
Click to enable/disable Google Fonts.
Click to enable/disable Google Maps.
Click to enable/disable video embeds.
Serwis korzysta z plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z witryny oznacza akceptację postanowień Polityka Prywatności (Klauzula informacyjna RODO). Pamiętaj, że ustawienia plików cookies możesz modyfikować i usuwać w swojej przeglądarce internetowej.