Public Relations

Public relations

Czy wiesz, że branża PR w 2021 roku była wyceniana na 120,5 miliarda dolarów? Jej kluczowe znaczenie w marketingu znają wszystkie czołowe firmy.

W dzisiejszych czasach, kluczem do budowania sprzedaży jest pozytywny wizerunek marki i jej dobra widoczność w mediach masowych. Public relations to wszelkie działania mające na celu budowanie brand awareness w mediach, a także pozytywna ekspozycja marki, pokazująca wartości, z jakimi identyfikuje się Twoje grupa docelowa. Nasze wieloletnie doświadczenie, znajomość branży oraz wypracowane kontakty pozwolą Ci na sprawne działania wizerunkowe, dzięki którym nie tylko zdobędziesz zasięgi ale przede wszystkim zapewnisz swojej firmie pozytywny odbiór i zwiększysz wyniki sprzedażowe. Działania PR mają szczególne znaczenie w momencie rozpoczęcia działania firmy, rozszerzenia oferty, wchodzenia na na nowe rynki, wprowadzania nowości w ofercie, a także podsumowaniu działalności, czy inicjowaniu wydarzeń lokalnych, komentowaniu bieżącej działalności, sytuacji rynkowych, a także wprowadzenia społecznej odpowiedzialności biznesu. Bez względu jakie są Twoje cele, pomożemy Ci zaistnieć w prasie oraz zbudować pożądany wizerunek.

W CZYM CI POMOŻEMY?

Świadomość marki

Działania PR odgrywają kluczową rolę w budowaniu wizerunku i rozpoznawalności marki. Public relations to nie tylko relacje z mediami, ale przede wszystkim umiejętność komunikacji z odpowiednimi grupami odbiorców. Nasza strategia pozwoli Ci na prezentację wartości firmy, jej misji i wartości, co przełoży się na pozytywny odbiór marki, a także zbuduje trwałą i wartościową relację z odbiorami.

Zaangażowanie

Działania PR’owe powinny budować zaangażowanie i porozumienie z firmą, dzięki czemu powstają trwałe relacje oraz przywiązanie do marki. Bądź wzorem dla swojej konkurencji.

Komunikacja kryzysowa

Każda znana marka jest narażona na kryzysy. Tylko od Twojej reakcji zależy czy uda Ci się go szybko rozwiązać i stłumić, czy dasz pożywkę dla mediów i stracisz kontrolę. Twój wizerunek powinien być w rękach specjalistów od marketingu, PR i psychologii.

Public Relations staje się coraz bardziej docenianym elementem marketingu marek, dlatego rynek ten każdego roku zwiększa się o 30%, a firmy inwestują w strategię komunikacji i działania PR. Jesteś gotowy/-a na dołączenie do grona liderów? Sprawdź co możemy dla Ciebie zrobić.

Skuteczność agencji public relations (agencji PR) mierzy się nie tylko liczbą publikacji w mediach czy widocznością marki, ale kluczowe są wskaźniki które wyraźnie mówią o wynikach finansowych firmy. Dla nas ważne jest nie tylko czy mówią o Twojej firmie, ale czy media komunikują to, co tworzy realną wartość dla odbiorców. Do tego wykorzystujemy nie tylko nasze kontakty ale także zaawansowane rozwiązania IT, pozwalające Ci na śledzenie wszelkich wzmianek, ruchu i sprzedaży.

Agencja Public Relations

Twój wizerunek i rozpoznawalność jest naszą misją! Budujemy mosty między markami, a ich odbiorami, dzięki którym Internauci i Internautki uznadzą Twoją firmę za kluczową w danej dziedzinie. Wiemy, jak sprawić by o Tobie było głośno w pozytywnym świetle.

Ustawienia prywatności

When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in the form of cookies. Here you can change your Privacy preferences. It is worth noting that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we are able to offer.

Click to enable/disable Google Analytics tracking code.
Click to enable/disable Google Fonts.
Click to enable/disable Google Maps.
Click to enable/disable video embeds.
Serwis korzysta z plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z witryny oznacza akceptację postanowień Polityka Prywatności (Klauzula informacyjna RODO). Pamiętaj, że ustawienia plików cookies możesz modyfikować i usuwać w swojej przeglądarce internetowej.