Reklama i marketing dla spedycji, logistyki i transportu
W Polsce istnieje około 241 500 firm TSL – a największe z nich osiągają miliardowe przychody. Chcesz zostawić konkurencję w tyle? Rozpocznij współpracę z Warszawską Grupą Mediową.
Przychody wszystkich firm TSL biorących udział w rankingu RP w 2020 roku wyniosły 65,98 mld zł, co oznacza 6,2-procentowy wzrost r/r. To tendencja utrzymująca się od lat, co znaczy, że zapotrzebowanie na transport, spedycję i obsługę logistyczną stale rośnie. Firmy świadczące usług transportowe i spedycyjne potrzebują skuteczniej reklamy. W tej branży najlepsze efekty pozwala uzyskać połączenie marketingu tradycyjnego z internetowym. Aby skutecznie realizować promocję, należy działać omnichannel, czyli wielokanałowo.
Ile osób szuka firm TSL w internecie?
Poznaj miesięczny wolumen wyszukiwania dla wybranych słów kluczowych.
#PL
Transport – 33 100
Spedycja – 8 100
Firma spedycyjna – 1 600
Magazynowanie – 1 000
Usługi transportowe – 8 200
Transport morski – 1 900
#DE
Transport – 40 500
Weiterleitung – 5 400
Straßenverkehr – 2 500
Lagerung – 2 900
Logistikdienste- 1 000
Zollagentur – 900
#EN
Transport – 1 000 000
forwarding – 368 000
Shipping company – 60 500
Warehousing – 1 830 000
Transport services – 110 000
Maritime transport – 100 000
W CZYM CI POMOŻEMY?
Prasa logistyczna
PUBLIKACJE PRASOWE
Czy wiesz, że większość Twoich potencjalnych klientów – przedsiębiorców oraz managerów wysokiego szczebla czyta prasę biznesową oraz branżową?
Współpracując z czołowymi wydawcami tworzymy publikacje, raporty rynkowe oraz komentarze eksperckie, które mogą wypromować również i Twoją firmę. Możesz zgłosić chęć udziału w pojedynczej publikacji, jak również skorzystać z abonamentowej usługi PR, aby zwiększyć swoją rozpoznawalność, poprawić wizerunek. Chcesz udzielić eksperckiej wypowiedzi i opowiedzieć o swojej firmie? Zostaw nam swoje dane w zakładce „kontakt” lub napisz na czacie WGM.
Pozycjonowanie strony
CASE STUDY
Pozycjonowanie firmy przejęliśmy od czołowej agencji SEO w Polsce, z którą współpraca trwała przez 4,5 roku. Bez zmiany budżetu udało nam się osiągnąć wynik +289% po roku i +774% po 2 latach.
Wzrost widoczności strony +774%
Wzrost ruchu na stronie +7500 UU
Frazy TOP10 z 58 do 449
W kampanii Google ADS wdrożono śledzenie konwersji oraz mikrokonwersji, których poprzednia agencja nie zaimplementowała. Po kilku miesiącach działań optymalizacyjnych, koszt uzyskania leadu spadł o 24%. Współczynnik nowych klientów pozyskanych z internetu wzrósł o ponad 170%.
W tym roku spółka została uhonorowana dwoma nagrodami w rankingu TSL Dziennika Gazety Prawnej, otrzymując wyróżnienie w kategorii „Spedycja morska i oceaniczna” oraz po raz pierwszy uzyskując 1 miejsce w Polsce w kategorii „Dynamika przychodów z działalności TSL”. Firma w 2021 roku odnotowała wzrost przychodów na poziomie +346,8% w porównaniu do roku 2020, osiągając 425,47 mln PLN sprzedaży.
Content marketing
CASE STUDY
90% czołowych firm podejmuje działania content marketingowe. Nasi klienci przekonali się o potędze tego narzędzia.
Przez 2 lata współpracy z firmą Tirsped zrealizowaliśmy łącznie 196 wspisów na blogu eksperckim strony, które opatrzone w ciekawe infografiki i gotowe materiały do pobrania stanowią niezwykle popularne źródło wiedzy w branży logistycznej (przykład tablic Incoterms w PDF). Artykuły były wielokrotnie podawane w bibliografii na innych stronach i blogach oraz chętnie publikowane w prasie. Blog generuje miesięcznie około 7 tys. odsłon.
Public Relations | PR
CASE STUDY
Public Relations staje się coraz bardziej docenianym elementem marketingu, dlatego rynek ten każdego roku zwiększa się o 30%, a firmy inwestują w strategię komunikacji i działania PR.
Dla firmy Tirsped promowaliśmy w prasie i serwisach online nową inwestycję magazynową oraz wyniki rankingu TSL 2022, w którym przedsiębiorstwo otrzymało 1 miejsce w kategorii „Dynamika przychodów z działalności TSL”.
DTP
CASE STUDY
Zrealizowaliśmy liczne projekty materiałów drukowanych, takich jak plakaty, ulotki, foldery oraz teczki i gadżety reklamowe.
Design & web development
CASE STUDY
Dla marki CargoBrand zajęliśmy się brand namingiem, stworzyliśmy identyfikację wizualną i księgę znaku oraz zrealizowaliśmy stronę internetową.
W identyfikacji i na stronie dominuje biel, a za wyjątkowy wygląd odpowiada przede wszystkim typografia, oraz dodanie wyrazistego różu i błękitu.