Poznaj przykłady realizacji naszych specjalistów

Marketing w wyszukiwarkach

Pozycjonowanie firmy przejęliśmy od czołowej agencji SEO w Polsce, z którą współpraca trwała przez 4,5 roku. Bez zmiany budżetu udało nam się osiągnąć wynik +289% po roku i +774% po 2 latach.

Wzrost widoczności strony +774%
Wzrost ruchu na stronie +7500 UU

Frazy TOP10 z 58 do 449

W kampanii Google ADS wdrożono śledzenie konwersji oraz mikrokonwersji, których poprzednia agencja nie zaimplementowała. Po kilku miesiącach działań optymalizacyjnych, koszt uzyskania leadu spadł o 24%. Współczynnik nowych klientów pozyskanych z internetu wzrósł o ponad 170%.

W tym roku spółka została uhonorowana dwoma nagrodami w rankingu TSL Dziennika Gazety Prawnej, otrzymując wyróżnienie w kategorii „Spedycja morska i oceaniczna” oraz po raz pierwszy uzyskując 1 miejsce w Polsce w kategorii „Dynamika przychodów z działalności TSL”. Firma w 2021 roku odnotowała wzrost przychodów na poziomie +346,8% w porównaniu do roku 2020, osiągając 425,47 mln PLN sprzedaży.

Pozycjonowanie strony KawePale rozpoczęliśmy od audytu i wdrożenia poprawek. Przez rok współpracy uzyskaliśmy wzrost na poziomie 2950%.

Frazy TOP10 z 2 do 49

Kampanie Google ADS dzięki wdrożeniu śledzenia konwersji ecommerce oraz stałej optymalizacji poprawiły swoje wyniki pod względem kosztu uzyskania konwersji o 23%.

Audyty SEO

W ramach wygranego przetargu przeprowadziliśmy w Muzeum Warszawy 6 spotkań konsultacyjnych dotyczących optymalizacji strony oraz UX. Przy pomocy metody warsztatowej – card sorting, ustaliliśmy podział na kategorie oraz tagi kolekcji Muzeum. Procedura przetargowa zakończyła się przygotowaniem 67-stronnicowego raportu dotyczącego optymalizacji strony, zaleceń do wdrożenia oraz makiet strony.

Audyty stron wraz z zaleceniami wykonaliśmy również dla wielu innych firm i serwisów – jak ELE Taxi, serwisów sportowych, a także mniejszych stron jak np. firmy IT – Bunch Consulting.

Social Media

Wiemy jak stworzyć skuteczny plan komunikacji, dzięki któremu Twoja firma stanie się rozpoznawalna. Nasi specjaliści od ponad 10 lat wspierają marki w efektywnej, spójnej komunikacji, dbając o wizerunek i sprzedaż.

Influencer Marketing

Jako Warszawska Grupa Mediowa przygotowujemy kompleksowe kampanie, we współpracy z blisko tysiącem Influencerów w Polsce i za granicą. Kanały dotarcia oraz ambasadorzy są odzwierciedleniem tego, kogo obserwuje Twoja grupa docelowa.

W ciągu ostatnich 2 lat współpracy z firmą Many Mornings udało nam się zrealizować kilkanaście akcji promocyjnych, angażując blisko 500 Influencerów o różnorodnych zasięgach, tworząc content zgodny z DNA marki. Do grona ambasadorów można zaliczyć m.in. w Polsce: Joannę Jędrzejczyk (1,9 mln – IG), Kingę Sawczuk (1,1 mln – IG), członków Team X (łączna liczba followersów – ponad 10 mln – IG) oraz za granicą: makeupistkę Kim Kardashian i Demi Moore (Nikkie_makeup – 1,8 mln – IG), czy Stefanie Millinger (527k. – IG).

IG: @vogule.poland
Obserwujący: 416 k.
Akcja: Pride Month

IG: @zuzeklobuzek
Obserwujący: 756 k.
Akcja: Boże Narodzenie

IG: @nikki_makeup
Obserwujący: 1,8 mln
Akcja: Dzień Ziemi

IG: @kingasawczuk
Obserwujący: 1,1 mln
Akcja: Światowy Dzień Zespołu Downa

YouTube: Muffinaart
Subskrybenci: 414 k.
Akcja: Kalendarz Adwentowy

YouTube: Wersow
Subskrybenci: 2,24 mln
Akcja: Kalendarz Adwentowy

YouTube: Nanami Chan
Subskrybenci: 694 k.
Akcja: Kalendarz Adwentowy

Realizacja dla Ice-Watch
IG: @rafalmaslak
Obserwujący: 360 k.

Realizacja dla MOWI
IG: @makebentonotwar
Obserwujący: 471 k.

Realizacja dla Prima.Moda
IG: @olciiak
Obserwujący: 622 k.

Realizacja dla The One Store
IG: @olaradziun
Obserwujący: 85,8 k.

Eventy

Eventy to przestrzeń, w której trzeba zadbać o odpowiednią realizację planu, uwzględniającego cele marki. Nasz zespół od lat opracowuje i realizuje wydarzenia, które skutecznie dbają o odpowiedni przekaz, dzięki czemu wzbudzamy zainteresowanie mediów, prasy, gwiazd jak i gości danego wydarzenia. Promujemy marki poprzez eventy branżowe, imprezy firmowe i wydarzenia specjalne.

Event dla ICE-Watch w Vitkacu z okazji premiery nowego modelu ICE steel. Udało nam się zaprosić wiele Gwiazd & Dziennikarzy – uzyskując ponad 100 publikacji w prasie online i offline. Stworzyliśmy wyjątkową przestrzeń m.in. specjalną, ważącą blisko tonę ściankę prasową z zamrożonymi zegarkami w środku – wzbudzając przy tym ciekawość wszystkich zaproszonych Gości. 

Event ICE Watch x The SELF LOVEdit Podcast – z okazji zakończenia 1go sezonu SLE Podcast i najnowszej kolekcji ICE Pearl, stworzyliśmy wyjątkową kolację w H15 Boutique Hotel, podczas której wszyscy Goście mieli okazję poznać najnowszą kolekcję ICE Watch oraz poznać kulisy powstawania 2go sezonu SLE Podcast, będącego jednym czołowych podcastów lifestyle w Polsce. Całe wydarzenie, miało wyjątkową oprawę – od specjalnych zaproszeń, poprzez przestrzeń i niezwykłą atmosferę.

Wśród 30 zaproszonych gości znaleźli się między innymi: Julia Kamińska, Sandra Kubicka, Lila Janowska, czy Gosia Leitner.

Telewizja

Według badań KPMG czas poświęcony na konsumpcję treści w mediach masowych, każdego roku wzrasta o 2,8%. Kampanie reklamowe w telewizji, serwisach streamingowych, czy kinach to doskonała forma do osiągania celów marketingowych. Kampanie reklamowe realizujemy począwszy od stworzenia scenariusza, poprzez produkcję aż do zakupu mediów i negocjacji kosztów. Realizowaliśmy spoty reklamowe, banery sponsorskie w formie wideo, slajderów czy animacji.

Dla marki Many Mornings stworzyliśmy reklamę telewizyjną, zajmując się kompleksowo – strategią, realizacją wideo oraz zakupem mediów TV. Dzięki temu jesienią 2021 odbiorcy mogli poznać markę w kanałach Grupy Discovery – głównie w prime time stacji TVN m.in. w programie Dzień Dobry TVN.

Lokowanie produktów w programach, serialach, filmach a nawet realizacja dedykowanego programu, stwarza doskonałą przestrzeń do pokazania produktów w codziennym zastosowaniu. W ten sposób budujemy świadomość marek, a współpraca ze znanymi osobami wzmacnia ich pozytywny odbiór.

Dla firmy Cerames zrealizowaliśmy lokowanie produktów w programie Pani Gadżet.

Public Relations | PR

Public Relations staje się coraz bardziej docenianym elementem marketingu, dlatego rynek ten każdego roku zwiększa się o 30%, a firmy inwestują w strategię komunikacji i działania PR. Jesteś gotowy/-a na dołączenie do grona liderów? Sprawdź co możemy dla Ciebie zrobić.

Skutecznie przyciągamy uwagę klientów i mediów poprzez współpracę i angażowanie prasy oraz mediów online, offline. Każdego dnia dbamy o dobre kontakty i relacje z dziennikarzami. Znając potrzeby marek budujemy trwałe relacje z ich odbiorcami.

Dla marki Desperados współorganizowaliśmy w Gdańsku jedno z ciekawszych wydarzeń ostatnich lat: „In The House by Desperados”.

W zeszłym roku zadbaliśmy o rozgłos wakacyjnej akcji Many Mornings x Kubota.

Dla Firmy Tirsped promowaliśmy w mediach nową inwestycję magazynową, powstającą w Warszawie.

Byliśmy odpowiedzialni za kompleksową komunikację wdrażania modeli zegarków Ice Watch na arenie międzynarodowej.

Content Marketing

90% czołowych firm podejmuje działania content marketingowe. Nasi klienci przekonali się o potędze tego narzędzia.

Przez 2 lata współpracy z firmą Tirsped zrealizowaliśmy łącznie 196 wspisów na blogu eksperckim strony, które opatrzone w ciekawe infografiki i gotowe materiały do pobrania stanowią niezwykle popularne źródło wiedzy w branży logistycznej (przykład tablic Incoterms w PDF). Artykuły były wielokrotnie podawane w bibliografii na innych stronach i blogach oraz chętnie publikowane w prasie. Blog generuje miesięcznie około 7 tys. odsłon.

Dla sklepu Kawowa Rewolucja stworzyliśmy bloga, na którym poruszyliśmy wiele tematów o charakterze lifestylowym ale również edukacyjnym – o alternatywnych metodach parzenia kawy, rodzajach kawy czy jej wpływie na zdrowie oraz kondycje organizmu.

Content marketing realizowaliśmy również m.in. dla serwisu Biotrendy, na którym Internauci i Internautki pozyskują wiedzę na temat suplementów, zrównoważonej diety i żywienia.

Design & Production

Tworzymy kompleksowe kreacje wizerunkowe, wpisujące się w najnowsze trendy i potrzeby marek. Wykonujemy sesje zdjęciowe, produkcję wideo, animacje, grafiki, serwisy www, materiały POS i aplikacje. Projektami zajmujemy się od strony strategicznej oraz produkcyjnej, na rynku polskim, a także zagranicznym.

Jednym z projektów, które realizowaliśmy na rynku międzynarodowym była kampania dla marki zegarków TORII. Cały projekt był bardzo dynamiczny – w ciągu 10 dni, musieliśmy zorganizować kompleksową produkcję w Tokio. Dzięki współpracy z twórcami Vogue Japan, zrealizowaliśmy cały projekt (modele, lokacje, makeup, stroje), który spotkał się z wielkim sukcesem. Efekty można było zobaczyć w TV, prasie czy ponad 120 Butikach Swiss na terenie całej Polski.

Porozmawiajmy! Przejdź do zakładki kontakt

Ustawienia prywatności

When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in the form of cookies. Here you can change your Privacy preferences. It is worth noting that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we are able to offer.

Click to enable/disable Google Analytics tracking code.
Click to enable/disable Google Fonts.
Click to enable/disable Google Maps.
Click to enable/disable video embeds.
Serwis korzysta z plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z witryny oznacza akceptację postanowień Polityka Prywatności (Klauzula informacyjna RODO). Pamiętaj, że ustawienia plików cookies możesz modyfikować i usuwać w swojej przeglądarce internetowej.