Niedawno grupa Cyfrowy Polsat zaprezentowała zupełnie nową, spójną identyfikację wizualną dla marek Polsat i Plus. Loga, które do niedawna każdy kojarzył już na pierwszy rzut oka, zyskały zupełnie nowy charakter. Produkty i usługi, które dostarcza na rynek grupa, mają swoje przejrzyste i czytelne odzwierciedlenie w nowych logach. I choć cała branża pisze o nowych logotypach Grupy Polsat Plus, pamiętajmy że Logo = logotyp + sygnet, a ten ostatni również uległ zmianie!
Identyfikacja wizualna Grupy Polsat Plus
Tym, co w logach pozostaje niezmienne, są kolory. Polsat zachowuje swoją radosną i energiczną żółć, a Plus nadal pozostaje wyraziście zielony. Jak tłumaczą twórcy rebrandingu: zieleń ma być symbolem innowacji, rozwoju, dbałości o środowisko i lepszą jakość życia. Żółty, które z Polsatem od lat kojarzy chyba każdy Polak, ma być symbolem energii, radości i optymizmu.
Cel, który przyświeca odświeżeniu brandów jest jasny: usługi i produkty Grupy już na pierwszy rzut oka mają być z nią kojarzone, o czym też jasno mówi nowa nazwa, która ma być używana na co dzień: Grupa Polsat Plus.
Telewizja i telekomunikacja
W nowej identyfikacji wizualnej chodzi też o to, by produkty i usługi oferowane przez grupę były jasne i przejrzyste, by przeciętny odbiorca od razu wiedział, że tworzą one całość, ale odpowiadają za coś innego: Plus za telekomunikację, Polsat za telewizję. To właśnie te indywidualne wartości, charakterystyczne dla wspomnianych marek, mają zostać zachowane.
Zmiana ta to dopiero początek, jak zapowiadają właściciele grupy. Rewolucyjne zmiany mają zostać rozłożone w czasie i będą wdrażane etapami.